Friday, May 21, 2010

MENGENAI SCORE A

PENGENALAN

Syarat untuk mendapatkan keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan ialah dengan menggunakan kaedah "pembelajaran output", kebolehan untuk mengeluarkan dan menggunakan apa yang telah dipelajari. Ramai pelajar hanya melakukan pembelajaran. Inilah sebabnya ramai pelajar yang mendapat markah yang sederhana berbanding rakan-rakan yang cemerlang yang sebaya dengan mereka.

Bagi menyerlahkan lagi bakat anda dalam pembelajaran, mereka memerlukan output. Ketahuilah bagaimana kami melatih anak anda teknik pembelajaran output kami. Kami telah mengambil masa selama 10 tahun untuk membentuk satu kaedah pembelajaran output yang cukup komprehensif yang mana ianya telah direka mengikut kurikulum yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kerajaan.



MENGAPA SCORE "A"

Kami akan membantu dan membimbing anak anda supaya Bersedia Menghadapi Peperiksaan dan mencapai kecemerlangan A. Berlatih mencapai kecemerlangan, keinginan untuk berjaya adalah penting, tetapi keinginan untuk bersedia adalah lebih penting. Apabila tiba hari peperiksaan, anak anda akan mengharungi cabaran dengan keyakinan dan mencapai kecemerlangan A.



KELEBIHAN SCORE "A"

- Kertas soalan adalah meliputi silibus sukatan matapelajaran Malaysia.
- Mendapat pengiktirafan dari pelbagai pihak termasuk PIBGN serta Menteri Pelajaran.
- Soalan-soalan di bentuk oleh guru-guru di sekolah-sekolah bestari.
- Pembelajaran menggunakan sistem teknologi lebih menjimatkan masa dan interaktif.
- Ibu bapa dapat memantau tahap pembelajaran anak-anak secara berterusan dari semasa
ke semasa.
- Juga terbukti pelajar yang lemah telah memperoleh kejayaan cemerlang selepas
menyertai Score A Programme!
- Sokongan dalam kaedah pembelajaran melalui kemudahan nota ringkas serta kamus
istilah.



CIRI-CIRI UNIK SCORE "A"

eNotes - Nota ringkas tetapi padat yang disediakan untuk semua matapelajaran dalam Score A dan sangat sesuai untuk pelajar mengulangkaji sesuatu mata pelajaran sebelum membuat latihan. Disediakan secara topikal dan pelajar disaran meneliti eNotes sebelum menjawab soalan dalam eTopic.

eTopic - Satu modul latihan yang membolehkan pelajar melakukan latihan pendek dan membekalkan pembelajaran output secara terus untuk menilai tahap pemahaman pelajar terhadap topik yang di ajar di sekolah. Pelajar memilih topik-topik tertentu yang telah di ajar di sekolah dapat mengetahui secara langsung pemahaman topik yang di pelajari. Ibu bapa dapat membantu perkembangan akademik anak-anak dengan mengenal pasti kekuatan dan kelemahan. Penandaan di buat serta merta untuk membolehkan pelajar belajar daripada kesilapan.

eAssessment - Di rekabentuk untuk membolehkan ana-anak membuat latihan pendek sebanyak mungkin dan membekalkan pembelajaran output
secara terus menerus untuk menilai pemahaman anak dalam subjek yang di ajar di sekolah. Anak-anak boleh memilih subjek pada bila-bila masa dan secara terus boleh menilai sama ada mereka faham atau tidak subjek yang di ajar. Ibu bapa dapat mengenal pasti kekuatan dan kelemahan anak supaya dapat mengambil langkah-langkah tertentu untuk memperbetulkan keadaan sebelum mereka menduduki peperiksaan sebenar.

eTrial Exam - Di rekabentuk sebagai simulasi keadaan peperiksaan sebenar untuk memastikan bahawa anak anda betul-betul bersedia menghadapi peperiksaan UPSR, PMR dan SPM. Ini membantu anak anda membiasakan diri dengan keadaan di mana mereka harus melengkapkan kerja mengikut masa yang di beri. Pemarkahannya adalah serta merta menjadikan anak lebih yakin, bersedia dan mendapat keputusan yang cemerlang.

ePast Year Exam - Membolehkan anak-anak yang bakal menduduki peperiksaan utama UPSR, PMR dan SPM berlatih menggunakan kertas soalan tahun-tahun lepas sebenar yang di keluarkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia. Setiap kertas soalan di sediakan dalam format yang sama seperti peperiksaan sebenar.

eProgress - Carta pemantauan untuk ibu bapa mengikuti perkembangan anak melalui eTopic. Di rekabentuk untuk memastikan bahawa ibu bapa senantiasa di beritahu tentang ke semua latihan-latihan eTopic anak..

eReport Card - Adalah SATU CIRI YANG PERLU bagi ibu bapa prihatin terhadap pembelajaran anak. Memaparkan semua sesi pembeljaran output anak, sama ada dari eAssessment mahu pun eTrial Exam. Membolehkan anda mengetahui secara terperinci kekuatan dan kelemahan terhadap subjek yang di pelajari oleh anak. Merekodkan dan memaparkan purata markah untuk setiap subjek yang di buat pada bulan tersebut. Anda juga boleh membuat perbandingan dengan keputusan latihan yang di buat pada bulan-bulan sebelumnya. eReport Card merekodkan sebanyak 10 latihan terakhir dari eAssesssment dan eTrial Exam untuk membolehkan anda memantau dan mengambil langkah-langkah tertentu untuk membetulkan keadaan sebelum mereka menduduki peperiksaan yang sebenar.



MATA PELAJARAN YANG TERKANDUNG DALAM PROGRAM SCORE "A"

SEKOLAH RENDAH (DARJAH 1-6)

- Bahasa Melayu
- Bahasa Inggeris
- Bahasa Cina
- Bahasa Tamil
- Sains (Bahasa Inggeris & Bahasa Cina)
- Matematik (Bahasa Inggeris & Bahasa Cina)


SEKOLAH MENENGAH (TINGKATAN 1-3)

- Bahasa Melayu
- Bahasa Inggeris
- Bahasa Cina
- Geografi
- Sejarah
- Matematik (Bahasa Inggeris)
- Sains (Bahasa Inggeris)


SEKOLAH MENENGAH (TINGKATAN 4-5)

- Bahasa Melayu
- Bahasa Inggeris
- Sains
- Perdagangan
- Sejarah
- Matematik
- Prinsip Akaun
- Ekonomi Asas
- Fizik
- Kimia
- Biologi



PROGRAM USAHAWAN e-PENDIDIKAN

$ Portal Pendidikan yang Pertama & Terunggul di Malaysia
$ Tiada Persaingan & Tidak Bermusim (Sentiasa Relevan)
$ Program yang Terbukti Berkesan & Mendapat Pengiktirafan dari Kementerian Pelajaran
Malaysia, Persatuan Ibu Bapa dan Guru Nasional, TV3, ASTRO & lain-lain media cetak
dan elektronik
$ Modal Rendah, Usaha Berkumpulan, Risiko 0% & Pulangan Lumayan
$ Kursus & Sistem Sokongan yang Mantap
$ Strategi yang Berkesan untuk Menjamin Pendapatan RM 30,000 sebulan



KENAPA HARUS SERTAI KAMI??!

- Pasaran 6 Juta Pelajar & Berkembang Setiap Masa
- 1.5 Juta Pelajar Menduduki Peperiksaan UPSR, PMR & SPM setiap tahun
- Pendidikan adalah PERBELANJAAN WAJIB KELUARGA & KERAJAAN
- Pelaburan ANDA DI DUNIA & DI AKHIRAT



Sekiranya ANDA BOSAN,

- Hidup di bebani hutang,
- Gaji yang tidak mencukupi,
- Kerja part time yang membebankan,
- Tiada masa untuk keluarga kerana bekerja,
- Di belenggu kos kehidupan yang tinggi,

ANDA MEMANG PERLUKAN BANTUAN KAMI





INGIN ANAK CEMERLANG??
BELAJAR DI RUMAH TAPI BERJAYA??
JIMAT MINYAK, MASA & YURAN TUISYEN??
HANYA RM1.66 SEHARI 24 JAM
ANAK BERJAYA AKADEMIK & ANDA BERJAYA BERJIMAT!!
ANAK SCORE A, ANDA SCORE RM!!

No comments:

Post a Comment